Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ψαλίδα: Όλοι την έχουμε… δυστυχώς!


που οφείλεται; Στην έλλειψη φροντίδας των μαλλιών μας.
               Στην καταπόνηση της τρίχας από εξωτερικούς παράγοντες (αέρας,    ήλιος κλπ.).
               Στο έντονο ή άγαρμπο χτένισμα.
               Στη χρήση λάθος βούρτσας (π.χ. μεταλλικής).
               Στο συχνό πιστολάκι και ειδικά σε στεγνά μαλλιά!
               Στην έλλειψη μετάλλων του οργανισμού μας.
               Σε ψυχοσωματικούς παράγοντες.
               Στο επαναλαμβανόμενο σφιχτό πιάσιμο των μαλλιών μας.
               Στην απώλεια χρήσιμων συστατικών, όπως είναι τα πρωτίδια και   
               τα λιπίδια.
               Στις ορμόνες.


Τα μαλλιά μας, όπως η επιδερμίδα και τα νύχια μας χρειάζονται βιταμίνες και μέταλλα για να αναπτυχθούν σωστά, να είναι και να δείχνουν υγιή, ελαστικά, ανθεκτικά και λαμπερά. Διαφορετικά, οι τρίχες σπάνε -κακιά ψαλίδα!-, τα μαλλιά θαμπώνουν και σταματάνε να μακραίνουν (σωστά).  
Η τρίχα έχει ανάγκη την υγρασία για να μην γίνει ξηρή και σπάσει. Εάν τα μαλλιά μας δεν ενυδατώνονται μέσα από προσεγμένη διατροφή του οργανισμού μας αλλά και μέσα από τα ειδικά προϊόντα (conditioner, μάσκες, σιλικόνη, προϊόντα styling), είναι φυσικό ότι θα παρουσιάσουν, μεταξύ άλλων, ψαλίδα

πως γλιτώνω από την ψαλίδα; 
Ζητάω από το κομμωτήριό μου έναν καλό καθαρισμό ψαλίδας σε όλο το μαλλί και όχι μόνο στις άκρες! Για ελαφρές περιπτώσεις ή πρόληψη, δεν παραλείπω να κόβω τα μαλλιά μου (τις άκρες τους) κάθε 2 μήνες το αργότερο. Κουρεύομαι! Είναι η μόνη λύση για να απαλλαγώ σε μεγάλο βαθμό από την ψαλίδα και το μαλλί να ελαφρύνει, ώστε να αρχίσει και πάλι να μακραίνει σωστά.

φροντίδα/πρόληψη:
  Εάν έχω τη δυνατότητα, αφήνω τα μαλλιά μου να  στεγνώσουν
  με φυσικό τρόπο και μετά, χρησιμοποιώ πιστολάκι, αν χρειάζεται.
  Δεν ξεχνώ κατά το λούσιμο να χρησιμοποιώ σαμπουάν που                
  να ταιριάζει στον τύπο των μαλλιών μου και να    
  ολοκληρώνω με μάσκα ή conditioner κλπ. για έξτρα  
  υγρασία, όπου είναι απαραίτητο.
  Φροντίζω τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα να βάζω μάσκα    
  μαλλιών στο μήκος και τις άκρες των μαλλιών μου κι ας  
  μην έχω χρόνο να ολοκληρώσω τη θεραπεία. Τουλάχιστον  
  έτσι, η τρίχα θα προσλάβει θρεπτικά συστατικά, θα  
  ενυδατωθεί και θα αναδομηθεί. 
  Χρησιμοποιώ ειδικό προϊόν για προστασία από τη   
  θερμότητα που βγάζει το πιστολάκι, όπως είναι η σιλικόνη 
  και τα προϊόντα styling.
  Βάζω αντιηλιακό προϊόν στα μαλλιά κατά τους ζεστούς 
  μήνες.
  Κατά περίπτωση, επιλέγω ένα πιο κοντό κούρεμα (π.χ.  
  μέχρι τον ώμο), ώστε να μειώσω το χρόνο που χρειάζομαι 
  για στέγνωμα με πιστολάκι.
  Εάν κάνω μόνος μου πιστολάκι, το κρατάω έτσι ώστε να 
  καυτός αέρας να φεύγει στα πλάγια.
  Επιλέγω φανατικά βούρτσες με φυσική τρίχα, ώστε να μη  
  προκαλείται στατικός ηλεκτρισμός
  Καθαρίζω και διατηρώ τη βούρτσα μου σε καλή κατάσταση. 
  Με αυτό τον τρόπο κατά το χτένισμα, θα αποφύγω να 
  περνάω τα μαλλιά μου πολλές φορές. 
  Προτιμώ, όσο μπορώ να αποφεύγω το συχνό πιστολάκι, τις 
  βαφές, το ντεκαπάζ, το ψαλίδι ισιώματος και τα βραστά 
  ρόλλεϋ.

Συμβουλή: Δεν ξεχνώ ότι, αν έχω ψαλίδα κι απλώς αφήσω το μαλλί μου να μακρύνει, μαζί του μακραίνει και η ψαλίδα! Ο καθαρισμός και το κούρεμα είναι απαραίτητες ενέργειες για υγιή μαλλιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου